Taricat evet nazar çok ama yolda, hastanede yada markette 7 kat el görüyorda, sosyal medyada niye tanıdıklarımız görmesin 🥰🥰 bu arada ben 2,5 aylıkken paylaşmıştım ilk foto. Bu sefer ona değil, kendime imoji koymuştum ‘bu işte bi terslik var’ yazmıştım 🤭🤭 baya komik tepkiler gelmişti Mine01