Selam kızlar hamileydim bildiğiniz gibi ilk kontrolüme gittim 6 haftalık dedi kağıta 6 hafta 6 günlük yazıyor işte ultrasonla kontrol etti kese var dedi ama bebek küçük galiba görünmüyor kalp atışı duyulmaz daha 15 gün sonra bidaha gel bakalım dedi ilk hamileliğimde gittiğimde 7 haftalikti kalp atışını falan duyduk şimdi gittiğimde böyle dedi internten baktim kese var çocuk görünmüyorsa kürtaj yazıyordu anlamadım 😒😒