Kizima idrar tahlili yapıldı başka bir hastanede ilde ben ilçede oturuyorum oradaki doktor idrar tahliline baktığı zaman kristal diye bir şey söyledi böyle minik minik taşlar dedi buna dedi nefroloji ister bakar dedi beni bir kere nefrolojiye yönlendirdi ben aslında hani kızım su içmiyor çişini çok az yapıyor diye çocuk doktoruna gittim O da bana işte nefrolojiye götür dedi hani neden su içmiyor falan diye ben de götürdüm nefroloji de bana hani bunun için su içmiyor diye getirenide ilk defa gördüm dedi bir şey yapmadı yani benden bir şey de istemedi doktorun yaptığı idrar tahlillerine falan baktı bir sorun yok dedi ama bu idrarda kristal diye bir şey varmış ben anlamadım onun değer aralığı bir ile 4 arası benim kızımı 0 gösteriyor işte çocuk doktoruna gittim O da neffolojiye bakar dedi buna ben dedim ki nefroloji benden böyle bir şey istemedi sadece böbrek ultrasonu istedi O da 2 ay sonraya sıra verdiler zaten �imdi tekrar idrar tahlili yaptı ve idrar tahlilleri çıkmış bu sefer temiz çıkmış idrar kültürü bulunduğum yerdeki çocuk doktoruna göstersem olur mu Bir de benim kızıma 1 yaş kan değerlerine bakılmalı bakması lazım mı kusura bakmayın uzun oldu