Selam Kizlar!!
Ben Mayista Dogum yapmistim ve dogumdan sonra ilk kez adetim 2 hafta önce baslamisti ve gecen hafta bitmisti. Fakat dün yine oldum ayni adet yani karnimda agriyor baya. Aceba bu normalmi? Cünki hamile kalmadan önce hic böyle olmamistim🤷🏻♀️
Tesekkürler simdiden💖