Ydln Kızlar iç çamaşırlarınızı nereden alıyorsunuz tavsiye eder misiniz. Nereden aldıysam bi yıkamada ağzı burnu kayıyor hepsinin 🤷🏼♀️
Noname21 Ydln penti lotus alıyorum ama makinaya atmıyorum atarsam sıkma yaptırmıyorum pahalı ama değiyor
Tugce2391 Ben Penti den aliyordum gayet memnunum ama artık fiyatlar uçmuş durumda yanlarına yaklaşılmiyor a 101 den slip tarzi olanlar var çok memnunum üçlü tekli satılıyor denemenizi öneririm
Tugce2391 35lavanta evet hala kullanıyorum hem üst hem alt taa bekarken aldığım çamaşırlar dokuz senedir evliyim taş gibi