Emreninannesi- Bugün komşu geldi onun da 1 yaş ikizler var benim oğlan da 11 aya giricek emekliyor bana emekleyen çocuk zor yürür dedi ilk defa duydum doğru mu hergün yeni bişey duyuyorum 😂😂😂
Snm_tkz Emreninannesi- canım yok öyle birşey her bebeğin gelişimi farklıdır benim kızın 15 aylıkken yürüdü ve çok emeklemedi
Aselinannesii6 Emreninannesi- yoo yok öyle bişey 😀😀 benim kız 6 aylık emekliyodu 9 aylıkda yürüdü bence tamamen bebekle alakalı bi durum bu 🤷🏻♀️
elizabeth Emreninannesi- emeklemek kolay olduğu için öyle demiştir herhalde 🤷♀️ Benim kızımda emekledi tam 1 yaşındayken de yürüdü.
Emreninannesi- Aselinannesii6 bizimkinin hiç cesereti yok 7.aydan beri sıralıyor doğum gününe yürür inşallah 😂
NmalkoC Emreninannesi- benim oğlum 5.5 aylık ilk emeklemeye başladı 6 ayda odaları falan gezmeye başlamıştı ve dediğiniz gibi emeklemekte pkadar profesyonel olmuştuki adım atabildiği halde tekrar emeklemeye başlıyordu 13 ayı doldurunca yurudu
Emreninannesi- NmalkoC ayağa kalkıyor bana bakıyor sonra tekrar oturuyor henüz cesaretlenemedi bakalım zamanı ne zaman 🙂
baykuskiz_ Emreninannesi- ya ne alaka her gun birisi bir yerinden bir sey cikariyor 😁 cocuklarim premature 2 ay erken dogdular buna ragmen oglum duzeltilmis 7. Ayinda emekledi 9 da yurudu kizimda duzeltilmis 9 da emekledi 11 de yurudu 😁
Kerem_k1 Emreninannesi- bende ilk defa duydum😂 arkadaşımın oğlan 7 aylık emekledi 10 aylık yürüdü, bakalım bizimki ne zaman başlayacak😂
Zynpesila Emreninannesi- kızım 8. aydan beri emekliyo şuan yaşına girmesine bir hafta var baya adım atıyo emeklemeseydi daha erken yürüyeceğine eminim hiç yürümeye niyeti yoktu bende şaşırdım ☺️
TheLatte Emreninannesi- bence alakası yok . Oğlum 6 6.5 aylikken emekliyodu 8.ayında yürümeye başladı . Emeklemek kolaylarına geldiği için öyle demiştir belki .
Kerem_k1 Emreninannesi- ben de yaşında yürümesini istiyorum ama hemen em eklemesini istemiyorum çünkü sobalı evdeyiz ve emeklerse sobadan korumak çok zor olacak.