gs271019 Kızlar 18 aylık aşılarını dün olduk iki bacaktan vuruldu. Bir bacagi çok sert şişmiş ve kızarıklık var. Normal mi bilen var mı? Sağlık ocağını ariyorum ama acmiyolar telefonu.