Kizlar 2.ay asimizi dün olduk ve şuan 37.6 falan atesi oluyo. Bu normal dedi ebe. Alnından olcuyorum 36.7,şakaklardan ölçuyorum 37 38 civari çıkıyor. Calpol verdim ama etkisi gecti mi yine atesleniyor. Napacsgjmi bilemedim.Sizin bebekleriniz ateşlendi mi sizler nasıl düşürdünüz.