kbrsuzen24 genelde evet doğumdan sonra ayak numarasının büyüdüğünü söylüyorlar 😂Ama henüz yeni doğum yaptıysanız normal,vücuttan atılmamış bir ödem var çünkü.Ben doğum yapalı 1 yıl oldu ama ayak numaram büyümedi tam tersi zayıfladım giydiğim ayakkabı bi tık daha bol gbi 🙈