cupacakes çok geçmiş olsun. Allah tan evde birileri varken denk gelmiş verilmiş sadakaniz varmış. Ben evde teksem kapıyı kapatmam açık kalir, eşim varken kapatırım. Misafir geldiyse kilitlerim sadece. Temkinli olmakta yarar var. İns bı daha yaşamazsiniz 🙏