leylosunannesi İnfatrini mama kullanırken acaba normal formül mamayı da vermeye devam ettiniz mi lütfen üstte kalması için yorum yazabilir misiniz birilerine ulaşmak zorundayım 🙏
Asel16 leylosunannesi merhaba ben kullanıyorum 6 aylıkken başladık kızım şu an iki yaşında fortiniye geçtik bir yaşından sonra bence İnfantini tek başına yeterli çünkü kalori değeri yüksek bi mama eğer içiyorsa onu yalnız vermeniz yeterli ben sadece onu verdim belli bi zamandan sonra kilo aldırıyor hemen aldırmaz
Beriz_01 Ben veriyorum ama bebeğim zar zor 2 şişe günde bitiriyor gece kalksa içse formül mama veriyorum bazen içmek istemiyor iştahsız bi bebek 7 ay 25 günlük