İyi günler arkadaşlar 29gunluk bebegım var ve emzirirken çok zorlanıyorum ciddi şekilde ağrı yaşıyorum dün çocuk doktoruna danıştığımda memedeki kistlerde büyüme olmuş olabılır bu da ağrıya sebep olabılır genel cerraha gözükmen lazım dedı aranızda böyle bır durum yaşayan var mı