Naimeulger06 Bende başhekimlik yerinde muayene oluyordum çok memnun kaldım. Doğumum da son anıma kadar annem yanımdaydı eşinde olabilir tabi bu. Tek kişilik odalarda doğum yapıyosun duşun herşeyin mevcut bebeğin hep gözününün önünde alıp başla bir yere götürmüyorlar yani hep seninle daha sonra seni servis odasına alıyorlar oralarda genelde tek kişilik. Doktorlar ebeler hemşireler hepsi çok güler yüzlü ve ilgililerdi şansıma belkide. Çünkü sancıdan o kadar çirkefleştim ki bana bile tahammül ettiler yani 😬