Burcuyilmaz bol bol uykulu emzirin bence. Her uyandığında ve uykuya dalarken. Ben biberonla da verdim sağıp kesmedik hiç, bir de kilo alımımız azdı günde 2 kere mama takviyesi yapıyorduk. Onu da emzirme sonrası yapıyordum emse de emmese de. Bir de duş alın birlikte. Göğüsünüzde tutun onu da arkadaşım önerdi. Ben önden duş alıyordum sonra eşim bebişi getiriyordu kucağımda yıkıyordum ayakta. O da iyi gelmiş olabilir. Bu arada sol memeyi daha çok seviyordu sağı pek istemedi ben onu hep sağdım hep teklif ettim ama hala solu daha güzel emiyor. Bu dönem sizin için de geçecek 😊 bizim doktorumuz demişti 9. Ay memeye dönen bebek tanıyorum diye. Sağmak zor ama yinede deneyin hepsini sevgiler ♥️