hepbahar123 Emzik vermedim çene vs yapisı bozulmasın diye ön üst dişleri çok ayrık ve dişler eğri çıkıyor böylr mi olacak acaba daha sonra düzelir mi
Ozlem2904 hepbahar123 kac aylık yada yaşında bilmiyorum ama bebeklerin dişleri ayrık olur gelen disler birbirini ittirir sonra sikilasirlar
Kerem_k1 hepbahar123 ilerde düzelir merak etme😃 en kötü ilkokulda düzelir. Benim kazma gibi yamuk dişlerim vardı😂 ilkokulda döküldü öndekiler sonra minik minik inci gibi dişlerim oldu😂 elleriyle pek oynamasa iyi olur yamulmaması için tabi küçükse yapabilecek birşey yok
elizabeth hepbahar123 kapanır merak etmeyin. kızımın ön iki dişi de çok ayrıktı diğerleri çıkmaya başladıkça kapanmaya başladı boşluk. Hepsi tamamlanınca tamamen kapanır diye düşünüyorum.
hepbahar123 Kerem_k1 ayy insallah umutlandı.m şimdi😍🥰🥰dişe onem veren birisiyimoyüzden korkuyordum 11 aylik şu an