Selam anneler. Bebeğim üç aylık ve doğal olarak çok kucak istiyor öyle mutlu bende bol bol kucakta gezdiriyorum fakat biliyorsunuz ki çok yorucu 😀 oturtmaya emeklemeye başladığında bukadar sık kucak olayı oluyor mu yoksa en yoğun şuan mi deneyimleriniz nedir