Kızlar ben hamilelik öncesinde günde 1 paket 1,5 paket sigara içen aşırı tiryaki biriydim, bebek yapmaya karar verdiğimiz gün sigara içmeyi bıraktım hem hamilelikte hem de doğum sonrasında 1 tane bile ağzıma sürmedim 1 yıldır içmiyorum, şimdi bebeğim 3 ay 7 günlük ama ben günlerdir sigara düşünüyorum aşırı canım çekmeye başladı krize giriyorum resmen eşim de izin vermiyor içmeme bir yandan vicdani olarak rahatsız da oluyorum emziriyorum günde birkaç tane sigara içsem ne olur?