Eftelya-29 Biberon suluk emzik istemiyor sadece meme nasıl su vercem şaşırdım kaşıkla veriyordum pes ettim çok zordu bardakla dökülüyor hep artık siringayla veriyorum napcam nasıl alistircam çaresi bilen varmı 9 aylık
Tarcn_34 Eftelya-29 o şekilde alistirmayin bence. Şuan zaten kış mevsimi ve emziriyorsunuz suya ihtiyacı pek olmaz. Olsa emin olun içer. Normal alıştırma bardağı kullanın ve sık sık teklif edin alışır zamanla
Minelimm21 Eftelya-29 benimm kızımda oyledi biberon felan asla kabul etmedi aventin biberonu daha sonra alıştırma bardağı yani pahalı olanları kabul etmedi diyim😅😅 bende ocean kan damlasının başlığıyla su veriyodum aynı şırınga gibi ya oda sonra ebebekten küçük biberonnlar varya eskilerden kullanılan onu aldık onla alıştı içmeye şuan 17aylok ve bardakla iciyo artık minik Kızımmmm