Sevgili anneler kızım 3 aylık oldu göğüslerim artık eskisi gibi şişmiyor, önceden süt dolunca şişerdi ama artık daha küçük ama hala sütüm akıyor yakın zamanda işe başlayacağım süt akması ne zaman geçer yoksa hep böyle mi olacak? Bir de göğüslerimin artık eskisi gibi şişmemesi sütüm azaldı mı demek?