Kızlar dün gün içinde 3 haftalık bebeğimin kakası gayet normaldi. Akşam sarı renk ve sıvıydı ishal gibi ve yağlıydı. Daha sonrasında çok az yeşil kaka yapmıştı. Bu normal mi? Gecede çok huysuzdu zaten çok zor uyututtum gün içindede çok huzursuzdu. İki gün önce mamasını değiştridim ondan kaynaklı olabilir mi?