Bebegimkq Merhaba arkadaşlar 1 aylık erkek bebeğim çok gazlı hatta geceleri inliyo Bu normal mi inlemesi falan
mfp Bebegimkq gazdan inleme olmadk ama bronşit oldu ondan ateş yükselince inlemis doktor öyle dedi ateş i var di…