Beren Bebegım 1 yasında esım astsubay oldu tayın cıktı farklı bir sehre gıdecegız esım gttı bıle bizi bekliyor ama ben okadar kotuyum ki evlenelim 3 yıl oluyor duzenli bı hayatımız vardı ailem esimin aılesı hep yanımızdaydı ıcımde suan oyle bı okuz oturuyorkı napcam bılemedım ben nasıl gtcem tanımadım bılmedgım yer neler olcak ufff
Gamzeli2206 Beren şunu düşün ve rahatla : eşin sizi görürebileceği yere tayini çıkmış eğer seni götüremeyeceği yer olsaydı İnan çok zor küçük çocukla
Deletedmom0900 Beren benim eşimin de eğitim yeri İstanbul çıktı. Sonrasında nereye atanicak bilmiyorum. Hep bilinmezlik var bende de. Hayırlısı olsun hakkimizda
Beren Gamzeli2206 elhamdülillah o konuda gercekten öyle 1 sene zaten esımsjz idare ettim belkide ilerde ole yerlerde cıkcak ama Rabbım kımseye gostermesın herkes esinin yanında cocugun un yanında olabilsin ınsallah hıc bı cocuk annesiz babasız buyumesı bu daha kotu tabıkı
Beren Deletedmom0900 astsubay mı ne kadar gotrcek egıtım bizim astsubay jandarma asayıs 1 yıl egıtım gordu ankarada hafta sonları geliyordu eve bazen hıc gelmedgıde oluyordu tabı 2 ay falan
Altugba Beren kırşehir minicik bir şehir çok rahat alışırsınız seversinizde . bizde yeni ankaraya tayin olduk 2 aylık bebegimle hemde :) el mecbur alismaktan baska çare yok 🤗
Esestutu Bence sizi de götürdüğü için şükretmelisiniz 🙏 biz 3 sene ayrı kaldık başka şehir zor illa ki fakat ayrı olsaydınız dahada dayanılmaz olurdu
Beren Esestutu tabıkı de ona zaten sukredıyorum yeterince ayrı kaldık bıdaja yasatmasın Rabbım kımseye
Mrvee Beren canim uzulme bende oyle polis esiyim tek basima 40 li bebegimleyim yozgatta yasiyoruz alisirsin en azindan esin yaninda olacak sukret seni daha guzel gunler bekliyor insallah oyle dusun
1453 Korkulcak hiç bişey yok bende asker eşiyşm ve doğum la tayin bir çıkmıştı bizim çok zorlandık dört ay ayrı kaldık bebeğini görmedi bile ki bizim Batı’dan Doğu tayiniydi aynı piskolojideydim senin gibi nezamsn eşimin yanına geldim rahatladım şikredelim ki görebiliyoruz eş götürülemeyen yer de olabilirdi o yüzden hiç kötü düşünme hep oluruna bak
snyck Beren öğretmenim 5 senedir dışarıdayız bu 6.senemiz bebek doğmadan önce ailelerden kimse yanımıza bile uğramadı 1000km var aramizda o durumda da arkadaş çevren oluyo senin gibi gurbette olan bir sürü insan