Bebiss12 Şuan bir kızım var 1 yaşında , hep hayalim kız olmasıydı zaten muhtemelen başka yapmayız. Yaparsam da 4 yıl sonra falan düşünüyorum, önce kızım büyüsün , ona yeteri kadar ilgi göstereyim ve bu hallerine doymak istiyorum 🥹 Aklı tamamen erince belki 😊