Selamlar:) Benim kuzum 11 ay 9 günlük.Yani bir yaşına az kaldı.1 yaşında olunca sanki herşey güzelleşecek gibi bir beklenti içindeyim😂😂Daha verimli bir iletişim kuracak olmam vs.Benim durumumda olanlar ya da bebeği bir yaşına yaklaşıp oyun aktivite beslenme uyku gibi genel konularda sohbet etmek isteyenler buyrun foruma 😂