momyy_ sağlık açısından bişey olmuyor galiba ben 4 aylıkken bile gitmiştim ama salak ben kadın dedi hamile kalınca devam etmeyelim yoksa lazer ise yarama geri çıkar dedi ben ozaman 4 aylık hamileydim söylemedim birdaha gitmem diye çünkü çok uzaktı gittiğim yer dediği gibide tekrar çıkmaya başladı hep