Yilmazfatmaa Merhabalar bebegim 6 aylık göğüslerim tazyikliydi hala duzelmedi bu durumu yaşayanlar gogusleriniz kaçıncı ayda terbiye oldu düzeldi.
Sontvbukucu Yilmazfatmaa yatarak veya bebeginizi kendinize yaslayarak emzirin ve sağım yapmayın. Bebeginiz buyudukce akışa ayak uyduruyor zaten benim oğlum 15 aylik sutum eskisi kadar tazyikli degil ama hala sıkınca baya uzağa fışkırır.
Hilal-95 Yilmazfatmaa memeni tokatla🤣🤣🤣 kayınvalidem bana öyle sölüyordu 🫢🤣 benimde yaşadım uzun bi süre sağım yaptım öyle emzirdim bide göğüslerime masaj yaparak sütü dağıtmak da etkılı oluyormus videoda izlemiştim
myboyege Yilmazfatmaa benim de sag gögsüm cok fazla tazyikliydi su an 6.5 ayligiz azaldi tazyigi yok denecek kadar. Cunku yaklasik 2.5 aydir sagim yapmiyorum
Hilal-95 Yilmazfatmaa yani 4 yada 5 de felan sanırım yutma hissi kuvetlendi ondan belkıde cnkü suan 13 aylık oğlum memeyi birden bırakınca hala fışkırma oluyor
Yilmazfatmaa myboyege ben sağım 4 aydır yaomiyorum ama çocuk artık hiç emmek istemiyordu ozellikle sabahları bende her emzirme den önce mochi ile önden sagmaya başladım el pompası vakumlu