sevgilisevgi_ aslında en güzeli shiseido’nun compact bb güneş koruyucusu. Yuvarlak pudra gibi bir kutusu var gri yeşil. Ben böyle güzel bir sey görmedim. Korona zamanı cok kullanmıştım, bir kez maskeye bulaş yaa asla ama asla gram oynamiyor. Kapatıcıligi da çok güzel. Saatlerce kalıyor ve aydınlık bir cilt sağlıyor. Ama tabi fiyatları çok çok uçtu. Eğer maddi sıkıntı yoksa kesinlikle öneririm.
Daha uygun bir şeyler isterseniz la Roche posay’in silindir şeklinde şişesi olan renkli güneş koruyucusu da çok güzel. Cildi parlak ve aydınlık yapıyor. Kapatıcilik pek yok ama cilt çok güzel görünüyor.