Biz prematüre doğduk. 3 ay sonra 2 yaş olcaz ama 1 yaşında anne, baba, dede ,nene iste hayvan sesleri çıkarıyor arada anlamsız kelimeler çıkıyor fakat iki cümle olarak hiç konuşmuyor olduğumuz yerde kaldık.. Oyun ile 1-2-3 sayı sayıyor.ama herseyi anlıyor uzunca bir cümle kuruyorum bir bakıyorum dediğimi anlamış yapmış bile. Cok akıllı fikirleri var Zekice davranıyor ben onunla olduğu kadar sohbet edip kitap okumaya çalışıyorum oyun oymaya çalışıyorum. ama konuşmaya gelince hiç yok endişelenmem gerekir mi