Merhaba sevgili anneler. Oğlum 6 ay 20 günlük 20 gündür ek gıda tadımları yapıyoruz. 2 gün önce yulaf tadımı yapmıştık bugün tarhana tadımı yapıyoruz. Bugün poposunda sedefli görünümlü egzama dünde pipi bölgesinde şişlik ve kızarıklık gördüm( pipisindeki kızarıklık ek gıdadan önce de başımıza gelmişti önemli bir şey olmadığını söylemişti çocuk cerrahı) sizce bu yulafa alerjisi olduğunu mu gösterir? Doktorumuz izinde olduğu içinde soramadım. Tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim.