gokcedeniz Catloverr katılıyorum, bizim hemsirelerimiz de hep aynisini derdi, hatta kizimi kontrole goturdugumde ilk 2 ay 1 er kilo aldi, dr dedi ki mama mi kulkaniyosun hayir dedim kilo alimi iyi ama hep joyke devam edicek diye bir sey yok tamam mi, buyudukce kilo alimlari azalir, suan 1 er kilo gidiyo ama 1 2 ay sonrasina 500 600 a dusucek, zaten olmasi gerek bu, simdiden soyleyim de sonradan niye 1 kilo almiyo diye karbonhidratla sisirme cocugunu demisti, suan 2 yasinda cok sukur bana gore kilosuu yerinde, kendini tartabiliyor ne kilolu ne zayif, o yuzden kiloya takili kalmayin, sutunuzun yetmedigini dusunup formuk sutlere yönelmeyin tabi tercih sizin elbette, ama bagirsak floralari bozuluyor, ben de oglum var bir de 3 aylik suan 1 bucuk aylikken yetmedigini dusunuyordum sorna 15 gun Formul sut verdim ama gaz sancisi uyumama cok siddetliydi, ben de dedim ki sutum yetmiyorsa cocugu mamaya alistiracagima kendime takviye yapayim, bi kac tarif, bi kac cay ve damla kullaniyorum, cok sukur 1 bucuk ay oldu bir kere formul sut surmedim agzina nornale döndük 🙏🤗 sizinkinin zaten ek gida donemi de yaklasmis ek gida doneminde de anne sutunun bebegin gelisimine artik yeterli kalmadigi ispatlanmistir zaten, o yuzden icinizi ferah tutun 300 gr almis zaten, gayet iyi bence, her sey kurallara gire olacak diye bir sey yok, yani bu aylarda 500 gr almasi normal kabul edilir evet ama ille de 500 gr alcak diye bisi yok, her cocugun bünyesi farkli, belki yedikleri kiloya degil boyuna gidiyordur bilemeyiz, o yuzden kiloya degil de sagligina odaklanin, siz saglikli besleyin bebeginizi, birakin kilo alip almayacagina kendi bunyesi karar versin ona bizler bisi yapamıyoruz her sey kilodan ibaret degil ne de olsa 🤗🤗🤗💕💕💕