Hilokk ben kamu personeliyim doğum iznim ve yıllık izinlerim bittikten sonra 4.5 aylıkken işe başladım 1 yaşına girecek 6.5 aydır yarım gün çalışıyorum tam maaş tam sigorta alıyorum ama süt iznim bu ve bitiyor çok üzgünüm🥲 eğer kurumumla anlaşma yaparsam yarım gün içinde yarım maaş yarım sigorta yatıyor