Egehansmom Sevgili anneler, 7 aylık bebeklerinizin beslenme düzenini nasıl yapıyorsunz? Ek gıda ve mama/anne sütü ne kadar veriyorsunuz ? Saat aralıkları? Merak ediyorum
DAO Egehansmom Biz tam 7 ay 4 günlüğüz. Şu an herhangi bir öğünü tam doyacak kadar yediğinden emin değilim. Zaten ağzını açmayı yeni öğrendi ve tadımlara daha devam ediyoruz 3 gün kuralıyla. Gece zaten emdiği ve çok efor sarf etmediği sabah kalkınca emzirmiyorum tadım yaptırıyorum öğlen uykusundan önce emziriyorum. Kalktığında o kendini belli ediyor açsa tekrar emziriyorum. Akşam üstü şekerlemesinden sonra bizle yemek yerken meyveli yoğurt yediriyorum. Bizim henüz ana yemeğimiz anne sütü
Egehansmom DAO ben açıkçası şunu merak ediyorum. gündüzleri 2 ya da 3 öğün ara öğün olarak ek gıda veriyorum ama hala doyamadığını hissediyorum ekstra mama da yapıyorum içiyo onu da. Ama doyuracak şeyler yediriyorum neden doymadıgını ve mızmızlandıgını merak ediyorum. Alışkanlık mı acaba anlamadım.
DAO Egehansmom Yani 7 aylık çocuk doymadığından evet mızmızlanabilir ama başka sebepleride olabilir. Mesela uyku düzeni nasıl? Uykusuz çocuk mızmız olur. Diş çıkarıyo olabilir. Öğünden sonra su verin belki buna ihtiyacı vardır. Kaka düzeni nasıl mesela ek gıdayla beraber kabızlık oldu mu bu onu zorluyo olabilir. Kış geldi evdeyiz çocuk sıkılıyo olabilir. Herşey olabilir yani doyduğuna eminseniz bebeğinizin neye sinyal verdiğini anlamaya çalışın sürekli aç mı diye düşünüp beslemek doğru değil bence