BusraMuratS bizimde öleydi ne yaptıysam geçmedi karbonatla düzenlide yapsam olmadı baktım en son damaklarına geçmiş doktora aöledim olmuyo yapamıyorum geçmiyo midesi bulanıyo çocuğun artık dedim bişey verin geçsin dedim ve verdi ertesi günü hiç birşey kalmadı ağzında resmen mucize gibi geldi bana doktor biberonun ağzına memenin ucunada sür dedi ama biberona denedim almadı biberonu bende direk ağzına damlatıp sonra mamasını içirip meme verdim damlanın adıda mikostatin 😊 bana doktor verdi prospektüsünüde okudum pamukçuk için kullanılıyormuş bence bi dene derim😊