Kızlar oğlum ıkı buçuk yaşında çene dıslerı en zor dısler malum bır diş değil on diş gıbı fena şiş kabarmış kızarmış yerleri bır tanesı patladı bır ayın sonunda şımdı dıger üç tanesı geliyor
Acıdıgı hergun sabah akşam jel surmemı ve ağrı kesıcı Icın ılac ıstıyor
Bır sabah bır yatmadan veriyorum ama resmen alışkanlık halıne geldi çocukta
Onlar çıkana kadar bıyle mı devam edıcek bu durum 🫣