Aysenn55 2,5 aylık bebeğim var emziriyorum 3,5 aylık olunca işe başlayacam ne biberon ne kaşık biberon alıyor sütü geri tükürüyor nasıl yapacağım bilmiyorum deneyimli annelerim bana fikir verin ben çalışıyorken nasıl beslenecek
Aysenn55 Aysenn55 sadece meme istiyor emzik de tutmadı zaten biberonu verince kusar gibi oluyor midesi bulanıyor
Asyaveannesi04 Aysenn55 bende 4.5 aylıkken başladım tavsiye üzerine mimijumi diye bir biberon aldım ama şuan türkiye de yok sanırım dolap uygulamasından bakın isterseniz benimki de ne emzik ne bir çok biberonu almadı öğürdü durdu 1 ay öncesinden süt sağıp stoklamaya başladım 40-50 poşet sütüm vardı o da işimi baya kolaylaştırdı
Angelll35 Aysenn55 merak etmeyin alışıyor biberona kızım 5 buçuk aylıkken işe başladım o zamana kadar hep meme emdiği için biberonu kabul etmedi ne kaşık ne kaşık biberon neler neler denedik işi bırakma noktasına geldim doktorumuza sordum alışacak hergün deneyin dedi 1 hafta nerdeyse aç kaldı kaşıkla agzına ne kadar giderse işte o kadar beslendi sonra alıştı biberona biraz sabır ve işe başlamadan hergün biberon teklif edin bir yerden sonra alışıyor
Mylittlepearl Aysenn55 Ben haftaya işe başlıyorum 4 aylık olacak. 2 haftadır tam gaz biberon alıştırmaya çalışıyorum. Biberon asla almadı kaşık biberonla da 20 cc anca içti. Dün aç bıraktım biraz. O biberonu ağzında geveleyen çocuk aç kalınca 30 saniyede içti bütün sütü. Bir de size tavsiyem sizin dışınızda birisi versin. Sizin kucağınızda olunca hep meme gelecek diye bekliyor almıyor biberonu
Angelll35 Aysenn55 yok ben yaşamadım 21 aylık şu an da zorla ayırdık memeden 😂 ama eve gelince bol bol emzirdim hep memede durmak isteyen bir bebekti
Ekinbebekannesi Merhabalar Chicco biberon almıştım meme başlığı ile uyumlu oğlum ondan içiyor ve memeden de ayrılmadı . Hem emzirip hem süt sağımı yaptım Philips yeşil renk sağım aletinden kullanıyorum lansman diye indirimliydi. Doktorum elektrikli alın başa çıkamazsınız dedi. Kraft süt poşetlerinden aldım trendyoldan . Emziriyorum sonra sağım yapıyorum o sistemi de buradan okudum. 2.sağımda ayrı bir kaba koyuyorum buzdolabına ısıları eşitlenince bir poşette birleştiriyorum.düzenli sağımda bir poşet doluyor 1 günde. Chicco biberon ile babaannesi veriyor meme reddi yaşamadım öneririm .