Seda0651 ben yazın başında aldım. Hem yazılı hem direksiyonu ilkinde geçtim. Direksiyon derslerine tam katılmak ve her şeyi dikkatle dinlemek aklına yazmak tek yolu. Neye takılırsan takıl hocana sor çekinme. Ben o kadar çok sordum ki beziyordu. Sinyali unutma, heyecan yapma, gerisi kolay zaten kimse senden kırk yıllık şöför performansı beklemiyor. Kursun arabası ve şehrindeki parkurla sınava gireceksin. O sınav güzergahını defalarca tekrar tekrar gezeceksin zaten arabayla. İnşallah geçersin. 🥰