Melissadgnn Benim evdeki testlerim pozitif adetime 12 gun varken beta 0.100 çıktı 27 aralikta simdi pazartesj 2 ocakta gitsem bi degisiklik cikarmi 1 haftafa
M_asal Melissadgnn benimkisi de 0.200 çıktı test yaptım 2 kez 12 gün geçti ama negatif nasıl oluyor 🫣
Galgamet Parametler değişir hastaneden hastaneye ama genelde 5 üstünde olması ve 2 günde 3 katına çıkması beklenir . 0.200 değeri bir bile değil. İstiyorsanız insallah en kısa sürede hayırlı haberlerinizi duyariz
M_asal Melike353 1 tane kızım var şuan çok şükür 6 aylık da geçen kan vermiştim burada da öyle bir yorum görünce öyle bir şey imkansız yani dedim