079aslankuzusu bardakla içirmeyi denedinizmi ben 6 aydan sonra hep bardakla verdim hele dişi cıktıgı zaman cıtcıt vuruyordu cok hosuna gidiyordu 10 aylıkken kendi içebiliyordu bardaktan suan mesela arada bardakla içer odasındada suluğu var suluğundan içer alıştı o şekilde deneyin ufak ufak kucık bi bardakla