Merhabalar,bebeğim 15 günlük emziriyorum ama kendim ne yiyeceğim diye düşünürken pek beslenemiyorum sanki. Çünkü İnternet’e bakarsak ne yesem gaz yapıyor bebege. Meyve hele tüketemiyorum korktuğum için. Sebze yemeği yapsam bir kabak geliyor aklıma. Sizin tavsiyeleriniz neler,sizler bu süreçte nasıl beslendiniz. Tecrübe ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim..