Atak hesaplama yaptım ama anlamadım 39+4 günlük doğdu 26 temmuzda ama yok 40a tamamlayın vs deniyor hafta ekleyin deniyor ben çözemedim yardım gece uykularımız fena oldu 3-4 saatte emzirin diyor bazı bilgiler bizim ki hiiiiiç öyle değil atak mı huzursuzluk mu huysuz mu çözemedim 🫣