tostosata Kızlar bebeğim artık mamasını içmiyor gece bile 2 3 kez çekiyor bırakıyor artık gecede istemiyor ama ağlıyor da. Acaba pınarın 1 yaş inek sütleri var versem olur mu artık 12 Ay 9 günlük olduk
Tarcn_34 tostosata bizde aynı durumdayiz. 12 ay 28 günlük. Sabah ve akşam mama hazırlıyorum ama içmiyor 20 gündür. Günlük süt versem mi diye düşünüyordum bilen biri bu konuda aydınlatırsa çok sevinirim. Bende burda bekleyeyim.
Elisa34 tostosata bence aylık kontrole götürdüğünüzde sorun ama bence verilir artık yaşına girmiş abartmamak şartıyla
PatronBebek tostosata inek sütü sağlıksız vermeyin. Bağışıklığını düşürür sık sık hasta olur. Kansızlık yapar bağırsak problemlerine yol açar.
tostosata Tarcn_34 kilosuna herkes az diyor inek sütü ver diyorlar bilmiyorum napacağım. Sizin bebişin iz kaç kilo acaba dün tartıldı 11 kg çıktı
Mary25 İnek sütünü kesinlikle vermeyin 3 yaşına kadar önerilmiyor İstanbulpediatri.com sitesinden de bakabilirsiniz bu konuyla alakalı yazıları var
Sedaalya tostosata inek sütü için çok sağlıksız deniliyor. Bizlerin bile içmesi çok önerilmiyor düşünün artık gerisini. İsterseniz doktorunuza danışın belki baska bir yol gösterir
tostosata Sedaalya ama kemik erimesi falan nasıl giderilecek ki, şimdiye kadar hepimiz inek sütü ile büyüdük vallahi kafam karıştı. Araştırıyorum şimdilik çok teşekkür ederim yorumunuz için
MelindaMelisa tostosata İnek sütünü çok önermiyorlar.Onun yerine yoğurt deneyebilirsiniz.Yada uyumadan önce muhallebi tarzı şeyler deneyebilirsiniz.Muhallebiyide suyla yaparsınız yada sulandırarak inek sütü koyabilirsiniz.
ikibebedublekahve tostosata bizim doktor verebilirsiniz 500 ml geçmemek şartıyla dedi ama vermeyi düşünmüyorum bizimki mamasını içiyor hala