Benim kızımda 20 aylık iştahı iyi bir çocuktu ama 2 aydır hiçbirşey yeniyor diye bilirim o kadar kilo verdi ki anlatamam hep emiyordu sıkmak istemedim başlarda düşün tum gün 4 tane fındık yedi başka hiçbirşey yok şu anda yine yemek istemiyor mama sandalyesine koyuyorum yediriyirum o ağlıyor ben veriyorum yapicak bişiy yok