Günaydıııınnnnlaaar. 😊 Öncelikle 2 yaşında bir oğlum var ve onun döneminde mama-meme karışık gidiyordum. Daha sonra mamayı sadece akşamları uyurken vermeye başlamıştım. Hiç kabızlık durumu yaşamadı. Ama şimdiki bebeğim ise kız ve 2 aylık. Sadece emziriyorum (mama verme ihtiyacı olmadı çok şükür). 1 haftadır büyük çişini yapmıyor. Anne sütü sıvı olduğu için çoğunluğu emilir deniliyor. Acaba böyle durumu yaşayan var mı?