Sudee96 1 Yaşında daha önce böyle bişeya rastlamadım. Az önce uyandı oturur pozisyona geldi titredi böyle gülüyordu ama böyle istemsiz yapıyor gibiydi sonra normal devam etti oynadı falan şimdi doktorumuzada yazdım ama çok endişe ettim bilgisi olan var mı?
Sunlight Sudee96 Bazen çiş yada kaka yaparken benimde çocuklarım yapıyordu öyle. Bi kaç saniyelik titreme irkilme gibi. Normaldir diye düşünüyorum ben o yüzden
kenankaan Sudee96 anormal bi titreme olunca inanın ki anlarsınız. Bi epilepsi hastası çocuğun annesi olarak söylüyorum bunu
EzgiFatihKerem Sudee96 merhaba bebeğinizi doktora götürdünüz mü acaba benim bebeğim de yapmaya başladı 11.5 aylık kolları omzu hafif başı titriyor saniyelik bi akşam arka arkaya 4-5 kere yaptı doktora attım uyuyor uyanıp irkiliyor dedi ertesi gün yine yaptı tam video çekerken doktora attım tekrar nöroloji görsün dedi videosu var mı sizde ya fa ben size atsam aynısını mı yapıyor bakabilir misiniz
Sudee96 EzgiFatihKerem benim kızım sadece bir kere yaptı biraha olmayınca doktorda götürmedim videoda çekemedim o da irkilmeydi diye düşünüyorum ama bakabilirim yine isterseniz bizimkine benziyor mu