9 ay 5 gunluk bebeğim. Erkek.
3,5 ayında erkenden döndü.
Diğer gelişim basamakları da hızlı olacak diye beklerken umdugum gibi çıkmadı.
Şuan tam bir emekleme yok. Hızlı hızlı sürünme var.
- Ayın başında desteksiz oturdu. Fakat hala tam olarak yanından ayrılamıyorum devrildigi oluyor. Uzun süre desteksiz duruyor ama.
Bir yere tutunup kalkma çabası yok
Yüz üstü takılmayı oyuncaklarıyla oynamayı sever
Gel gel by by alkış yok
Çak yapınca çak yapıyor sadece.
Baba dede mama meme gibi tekrarlı sesleri yok. Daha anlamsız sesler çıkarıyor. (3. Ayından beri kitap okuyorum her gün)
Kilosu boyu gelişimi ayına göre üst sınıra yakın. Ama tombul bir bebek değil. Normal duruyor. Yani bununla da alakası yok bence hareketlerini kısıtlamiyor kilosu.
Doktora gidiyoruz her şey normal geliyoruz. Bu kadar detaylı henüz doktora sormadım. En yakın zamanda soracağım. Sizlere danışmak istedim.
Lütfen benim ayımda ve bu hareketleri daha geç yapan bebek anneler yorum yapabilir mi?