OmerAsaf00 Kızlar oplumu sünnet ettirdikten sonra göbeği şişti. Hastaneye götğrcm ama bilgisi olan var mı
Gryffindor OmerAsaf00 Çok fazla ağladı mı? Fıtık gibi duruyor. Ama tabi doktor daha iyi bilir geçmiş olsun
hasinesoysal OmerAsaf00 fitil cnm ama gotursende 1 yasina kadar bekletip oyle ameliyat diycekler venim iki oğlumda vardı ama zamanla geçti bizimki amelyata gerek duyulmadi