Poncikkkk döviz bir yatırım aracı değil bence bozdurmam birkaç sene diyorsanız altın alın ama dolar Euro almayın ne kadar yükseldi kar ettim diyor olsakta aslında herhangi bir fark olmuyor mesela bugün 10 dolar ile alacağın şeyi bozdurmaya kalktığında 15 dolara alacaksın dolar yükselmiş olacak ama tl karşısında yine aynı alım olacak altın veya toprak en iyi yatırım aracıdır