Egelihayat doktorum insanların uyku döngüsü bir buçuk saat her insan bir buçuk saatte bir uyanır döner ama büyük olduğu için farketmez bebekler de öyledir demişti dördüncü Aydan itibaren geceleri emzirme pışpışla salla öyle uyusun demişti Çünkü bu aydan itibaren çocuklar kodlamaya başlıyormuş süt=uyku şeklinde eğer her döngü sonrası emzirirsek ona alışıyorlarmış bir de bu aydan itibaren gündüz uykuları azalıyor siz gece de uykularını uzatmak geceleri emmeden uykuya geri dönmesini sağlamak için uğraşın bence