Kızlar çocuğumun saçları çok seyrek ve cansız uzamıyor.Çocuk doktoruna da gittik genetik olabilir dedi ama ailede de tanıdıklarımızda kimsede böyle bir sorun yok.Acaba şampuandan olabilir mi?Mustela kullanıyoruz.Sizler hangi şampuanları kullanıyorsunuz çocukların saçları nasıl