Miniktirtillarim 2 yaşına kadar hep mama+meme devam ettim. Yeni doğan döneminde Gündüz emiyordu gece uyumadan önce ve uyanırsa mama veriyordum. Aptamil kullandım hep, gaz normal her bebekte olan kadar, kilosu da hep normal şekilde devam etti ne zaman kontrole gitsem ayına göre normal dendi. Gün içinde mama miktarı 1-2 biberonu geçmedi yani, mama+meme şekilde devam ediyoruz dediğiniz için detaylı yazmak istedim. Gaz ve kabızlık problemi bebekten bebeğe değişiyor sanırım.